Гарантія та обмін

!!! Уважно перевіряйте розмір та модель матрацу перед його розпакуванням!

Після зняття упаковки товар вважається уживаним (б/у) і обміну та поверненню не підлягає. ГОСТ 19917-93.

Матрац нестандартних розмірів чи форм поверненню чи обміну не підлягають.

!!! Гарантія не розповсюджується:

● На вироби зі слідами самостійного ремонту.

● На вироби, які піддалися непередбачуваним обставинам (пожежа, стихія, побутові фактори).

● На вироби з якими не дотримувались правил експлуатації (дивитися нище).

● На вироби з забрудненою поверхневою тканиною.

● На вироби, які експлуатувалися на менших за розміром поверхнях.

Виробник залишає за собою право, без попередження, вносити у конструкції моделей зміни для покращення технічних та функціональних параметрів. При цьому якість товару залишається незмінною.

Зовнішній вигляд може не суттєво відрізнятися від зображення товару на сайті.

Після зняття фабричної упаковки матрац може мати характерний запах. Який в свою чергу отримується від матеріалів з яких виготовляють товар. Це латекс, кокосова койра, морські водорості та інші наповнювачі. Це не є приводом для гарантійного обміну.

!!! Рекомендації до експлуатації:

● Захищати матрац наматрацником.

● Після розпакування товару, дати йому провітритись 24 години.

● Тримати матрац у горизонтальному положенні.

● Перевертати матрац двічі на рік.

● Укладати матрац на поверхні відповідного розміру.

!!! Забороняється:

● Використовувати товар не по призначенню.

● Прасувати, прати та здавати до хімчистки.

● Стрибати на матраці.

● Згинати у будь якому напрямку.

● Вкладати на поверхню менших розмірів.

Зауваження та претензії по товару можуть бути виставлені тільки у письмовому вигляді та при наявності оригіналу товарного чеку (накладної) та гарантійного талону. Заміну чи ремонт виробу здійснюють після експертизи та встановлення прихованого дефекту по вині виробника.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право обміняти придбаний товар протягом 14 днів з дня придбання.

Закон України "Про захист прав споживачів": (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості).

«Споживач має право обміняти непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і якщо ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ГАРНИЙ ВИГЛЯД, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.»

Для обміну товару належної якості потрібно:

● Товар який не був у експлуатуванні, з цілісною упаковкою з паспортом, гарантійним талоном.

● Товарний чек (накладна).

Для обміну товару неналежної якості потрібно:

● Товар.

● Товарний чек (накладна).

● Упаковка в якій був товар.

● Паспорт чи етикетку та гарантійний талон.

Обмін товару здійснюється платно по тарифам вибраної логістичної фірми.

Якщо Вас не влаштовує стан отриманого товару, просимо надіслати на адресу info@zonasna.com.ua:

● Листа з конкретним описом, що саме не влаштовує, описати дефект, вказати дату покупки, назву товару.

● Фото товару в цілому, дефекта та поверхні на якій матрац експлуатували (максимально гарної якості).

● Фото гарантійного талону.

● Фото товарного чеку (накладної).